AHMET DURAN BULUT MHP BALIKESİR MİLLETVEKİLİNDEN DAVET







                 Ahmet Duran Bulut, 20 Mayıs 1953'te Adıyaman Tut'da doğdu. Babasının adı Sefer, annesinin adı Nadire'dir. Öğretmen; Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü'nü bitirdi. Konya Gazi Lisesi, Selçuk Eğitim Enstitüsü, Ayvalık Lisesi'nde Matematik öğretmenliği yaptı. Çanakkale Lâpseki Lisesi Müdürlüğü, Ezine, Sivas Akıncılar, Bilecik Yenipazar ve Balıkesir Kepsut Milli Eğitim Müdürlükleri görevlerinde bulundu. Orta düzeyde Fransızca bilen Bulut, evli ve 2 çocuk babasıdır.      

ahmet.duran.bulut@tbmm.gov.tr 



 SAYIN AHMET DURAN BULUT"UN DÜNKÜ MECLİS KONUŞMASINDAN ALINTIDIR ARKADAŞLAR.

AHMET DURAN BULUT (Balıkesir) - Türkiye Cumhuriyeti'nin sonsuza kadar var olmasını isteyenleri, Türk milletinin birliğinin sonsuza kadar devam etmesini isteyenleri, bin yıllık kardeşliğimizi yaşayıp, yaşatmak isteyenleri, ülkenin içinde bulunduğu kargaşaya hayır diyenleri, çek mağdurlarını pazar günü Tandoğan Meydanı'nda seslerini yükseltmeye bu vesileyle davet ediyorum.

KAYNAK
http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/Tutanak_B_SD.birlesim_baslangic?P4=20515&P5=H&page1=42&page2=42

Yorumlayınız "AHMET DURAN BULUT MHP BALIKESİR MİLLETVEKİLİNDEN DAVET"

Yorum Gönder

“Hiç kimse yalnızca borcundan dolayı özgürlüğünden yoksun bırakılamaz “

http://www.wikio.comFriendFeed'de bana abone olAdd to Technorati FavoritesPowered by  MyPagerank.Net web siteleriEconomics Blogs - BlogCatalog Blog Directory

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes