SAYIN BAŞBAKANIM , BAKANIM , VEKİLİM, SAYIN YETKİLİLER BU SES'E KULAK VERİN..

SAYIN BAŞBAKANIM , BAKANIM , VEKİLİM, SAYIN YETKİLİLER BU SES'E KULAK VERİN..

Bizler artık sayıları milyonları bulan , ekonomik kriz sebebiyle çeklerini ödeyememiş esnaflarız.Yalnızca Türkiye Cumhuriyeti devletine haiz olan ‘’Çeklerin düzenlenmesi ve çek hamillerinin korunması hakkında kanun’’ hükümleri çerçevesinde adına para cezası denilen ve Anayasamıza, uydurulmuş bir kılıf maddesiyle HAPİS cezası almış tüccarlarız.Sesimizi duyuramıyoruz ,çünkü hepimiz kaçak durumda ve aranmaktayız.

Çeklerini ekonomik kriz sebebiyle ödeyememiş esnafımıza,bu çeklerini HAPİS korkusu ile ödettiren\ödettirmeye zorlayan,meclisimizi dolaylı olarak etkilemeye çalışan , Banka ve Factoringcilerin T.B.M.M ‘nin üzerinde bir yaptırımı olmasını kınıyoruz.Nitekim Başbakanımız ‘’T.B.M.M ‘nin üzerine hiçbir güç yoktur’’ demiştir.

2009 yılı itibariyle ekonomik krizinde etkisiyle bu zamana kadar katlanarak büyüyen ödenemeyen çek sayısı 3.5 milyonu aşmıştır.Esnafımızı , HAPİS ile korkutarak çekini ödemeye zorlamak, bu rakamlarla da görülmüştür ki imkansız bir hal almıştır.

Ödenemeyen bir çekin yasal sonucu olarak hapis cezası almış tüccarımız ,sadece alacaklı tarafın egosu için bu cezalarla karşılaşmaktadır.Cezasını tamamlayıp cezaevinden çıkanların bir çoğu, kendileri hakkında ceza davası açan alacaklının, borcunu ödemeye de yanaşmamaktır.Bu sebebledir ki artık çeklerde hapis cezalarının caydırıcılık boyutu kalmamıştır.Bu insanlık dışı kanunda alacaklı tarafa verilen bir kağıt parçasının yaptırımı hapis olmamalıdır.ÖZGÜRLÜK ve HÜRRİYET teminat olarak verilemez.

Şuan itibariyle de yüzbinlerce kişi, haklarında hükmü kesinleşmiş ve kaçak bir vaziyette borçlarını kıt imkanlar dahilinde ödemeye çalışmaktadır.Cezaevindeki esnaflarımız hükümetimizden bu konuya acil bir çare beklemektedir.Sayıları milyonları bulan çek cezalısı esnafımızın oy potansiyeli düşünüldüğünde,bir siyasi partiyi meclise gönderecek sayılarla karşılaşılmaktadır.

Her fırsatta duyduğumuz, iyi niyetli-kötü niyetli ayrımı için TCK’ nın ilgili dolandırıcılık maddeleri ile bu sorun çözüme kavuşturulabilir.

Bizler artık babalarımızı istiyoruz.bizler artık eşlerimizi istiyoruz.çocuklarımız aç. Kaçak durumda olan esnafımızın evinden dışarı çıkmaya özgürlüğü yok bu sebepledir ki evlerine süt götüremeyen insanlar var.Bizlere bu özgürlüğümüzü veriniz.borçlarımızı ödemenin her şeyden önce kul hakkı olduğunu iyi biliyoruz.

Sizler,Bankaların, Factoring firmalarının, tefecilerin, eli çantalı lobi faaliyetlerinin değil , biz esnafın vekili olduğunuzu gösteriniz.Bu zamana kadar yapılmış olan çek kanunlarında bir ilki gerçekleştiriniz.T.B.M.M.’ nin her kurumun ve kuruluşun üstünde olduğunu ispatlayınız.Likiditenin ve çeklerin ekonomide dönen payının hesabından çok,insan onuruna verilen değer ile hukukun üstünlüğünü ön plana alınız.

Çek kanunu’nun şuandaki haliyle, Anayasa’ya , Hukuka, Avrupa insan hakları sözleşmesine aykırı olduğu artık tüm kesimler ve kurumlarca bilinmektedir.Yeni kanunda bu hükümlerin kaldırılması hangi etken ve kurumlar tarafından engellenmektedir bilmek istiyoruz.Alacaklı tarafa hiçbir şey kazandırmayan , sadece egonun tatmini için kullanılan , adliyeleri ve mahkemeleri icra dairesine çeviren , iş yükünü artık altından kalkılmaz hale getiren , tüm otoritelerce insanlık dışı kabul edilen , sorgusuz ve savunmasızca hükmü verilen , cezası süre bakımından 5 yıl olan, ailelerin perişan olup dağılmasına yol açan , sosyal patlamaları yavaş yavaş tetikleyen BU YASANIN BİR AN EVVEL SONUÇLANMASI VE AVRUPA BİRLİĞİ NORMLARINA GÖRE UYARLANMASINI İSTİYORUZ. BİZ ESNAF OLARAK HALEN T.B.M.M. ‘ NİN ÜZERİNDE HİÇBİR GÜCÜN OLMADIĞINA İNANIYORUZ..

SAYGILARIMIZLA
BORÇLARINI ÖDEMEK İSTEYEN ÇEKZEDE ESNAF GRUBU

9 Yorum"SAYIN BAŞBAKANIM , BAKANIM , VEKİLİM, SAYIN YETKİLİLER BU SES'E KULAK VERİN.."

Adsız dedi ki...

selam bebek katillerine af var asker şehitlrimize af duşunuluyor çek magdurlarına duşulunmuyor kayı tirilyon davasına kapanyor çek magdurlarına fa yok bu bizim turk hukumetimizn adaletii çeklerden dolayı hapise yatan insanların ailesi dagılmıştır bunun önlemini alınmasını istiyoruz ekonomik yonden dunyanın hiç bir yerinde hapis kararı ve adli para cezası yok selamlar

Adsız dedi ki...

fener davası agırdan alınması kayıp tirilyon davası durdurulması... şehit duşen askerlerimize fa getirilmesini duşunuluyor .. bebek katilerine af getirmeyi duşunen aama nehiçmettse çeklere bişe yok sebebi ney acaba ekonumik yonden dunyada hapise atılan tek bir ulke varsa oda turkiyedir çek magdurların butun ailesi dagılmış çek ler için afın gelmesini istiyoruz .. adli para ve hapis cezasını kaldırılmasını istiyoruz

Adsız dedi ki...

selam bu kirizde çekler için af gelmesi iyi olur bence 2009 yılınmayısa kadar yazılan çeklerin hapisi olmaması lazım kirizden dolayı ve dunyanın hiç bir yerinde çeklerden hapis yatan insan gormedim duymadım çeklere hapis olması çök saçma bişe guvenmiyen çekle vermesin bu ticarettir lutfen çeklerin hapisi kaldırırlsın

Adsız dedi ki...

öncelikle bu siteyi açan ve çek magdurları için yardımcı olan tüm arkadaşlara teşşekkür ediyorum.bende esnaftım 14 yıl çeklerimi ödedim diğer magdur arkadaşar gibi bende alacaklarımı gününde tahsil edmediğim için iş yerim battı ailem dağıldı icra üstüne icra birde bu yetmezmi gibi çek suçundan yargılanmaya başladım. ey hükümet ey değerli miletvekilleri ben bu vatan için güneydoğuda askerlik yaptım ve yaralandım teröriste karşı mermi attım gece dağlarda yattım aç kaldım susuz kaldım şimdi bana açıklayın bakalım teröriste af var vatanı için çarpışmış yaralanmış ve vatanı için çalışan vergisini ödeyen esnaf olan işletmeci olan kişi dolandırıcı vatan haini bu devlete mermi sıkan terösite af böyle devlette olmasın böyle vekilde olmasın ozaman yapacağınız tek şey af yasasını çıkartmak çek magdurlarının en önemlisi evde babasını annesini bekleyen ailelerin göz yaşlarının dinmesi bir kerede miletinizi dinleyin bir kezde devlet baba olun ekonomik kriz içindeki küçük esnafı koruyun biz sizden borcumuzu ödemiyecez demiyoruz üstünede yatmak istemiyoruz ama bize şans verin bizde ödüyelim çalışamıyoruzki zaten icralıkız artı aranmammız var nasıl çalışacaz içeri girince sanki borç ödenecekmi ozaman adli para cezası veriyorsanız madem vereceksiniz 5 yıl taksit yapın bize imkan sağlayın onudamı yapamıyorsunuz veya deyinki kardeşim ya parayı öde yada yat ama yatarsan borcun bitcek bizde girelim yatalım ama çıkınca borcumuzun bittiğinide bilelimki en azından borç için yattık çıktık diyelim böyle saçma kanun görmedim hem hapis yat hem borcun dursun gene ödemek için uğraş çıkartın artık bu yasayıda bizde rahat rahat gezelim çalışalım borcumuzu ödemeye çalışalım allah tüm çek magdurlarına kolaylık versin işallah bu sefer milletvekillerii bizi dinleyecek….adli para cezasının ve hapis cezasının kaldırılmasını istiyoruz ltf bir kezde bize şans verin..

Adsız dedi ki...

sn ncdt arkadaşım


senin emeklerini ve çabalarını taktir etmemek sadece en büyük vefasızlık olur...tekrar tekrar emeklerine teşekkürler...ayrıca aykırı ve yanlış fikirler sadece zaman kaybettirdi bize ama biz bu gemide kalmayı sürdürüp doğru yolumuzda ilerlemeye devam etmeliyiz...

my way

User dedi ki...

Teşekkürler Sn My Way arkadaşım hedefe ulaşıncaya ,hakkımızı alıncaya kadar mücadeye devam..

Saygılarımla


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kasıt ve Kötü niyet yoksa, ekonomik suçlarda, Devlet veya şahıslara olan borç yüzünden hapis cezası insan onuruyla oynamaktır.

Adsız dedi ki...

sn arkadaşlar

bu yazı yazan her kimse öncelikle yazdığının yayınlanmaması gerekiyordu...ayrıca burdaki dağılmadan ve bu birlikteliğin bozulmasından eğer birileri nemalanmayı düşünüyorsa bunu unutsun çünkü bu olmaz....evet elbette buraya mailler atılması için duyurular yazılıyor ve bu gayet normal çünkü alt yapısı oluşturulan konuya bu siteyi sadece takip edenlerin hiç olmazsa maille destek vermesini istemekten doğal bişey olamaz...ayrıca buradaki çabalar unutmayalım herkesin kendisi için verdiği çabalardır...yani bişey olursa bu sıkıntıdan eleştiren kişilerde kurtulacaktır ...onun için birinin diğerini yaptığından dolayı suçlama hakkı yoktur...şu gerçek herkes elinden geldiği ölçüde üzerine düşeni yapacaktır ve bunu KENDİSİ için yapacaktır.

gül hanım buradaki mücadelenin fitilini ateşleyen bir kaç kişiden biridir ve günde 50 vekille bizzat bıkmadan ylmadan konuşmalar yaptığına sn baykalı evinden defalarca aramasına (ki bu zordur)bizzat ben şahidim...onun için bu her eylem zamanına 5 kala bu tartışmaların ortaya atılmasının kasıtlı yapıldığına başından beri inanan bir kişi olarak...

bizlerin bu boş tartışmalara cevap vermeye uğraşmak yerine kişileri hedef alan yazıları ilk zamanlarda olduğu gibi yayınlamamaya özen göstermeliyiz...ve bu mücadeleyi baltalayacak kişilerin uzak olmasını sağlamalıyız...ayrıca buraya farklı isimlerle yazı yazıp bir kaç ağızdan konuşanlar hiç şüphesiz boş ve kompleksli kişilerdir bunu da unutmamalıyız..

my way

Adsız dedi ki...

Değerli Arkadaşlar;
Her çaba muhakkak bu haklı talebimize yardımda bulunmaktadır.
31.12.2008’den bu güne kadar bütün girişimlerimize rağmen elden ele dolaştırdıkları çek yasasını bir türlü gündeme getiremeyenler,
1)İnsan hakları ihlali yapmaktalar.
2)Anayasayı görmezden gelmektedirler.
3)Yasada cezası olmadığı için beraat veren mahalli mahkemeleri engellemeye çalışmakta yargıya yazı çıkartmaktalar.
On binlerce insanın ceza evlerinde kanunda olmayan bir ceza ile mahkumiyetlerine duyarsız kalmanın sebebi şahsen bu işten zarar görmeyeceklerine olan inançlarından geldiği kanaatindeyim.
Cezanın devamı halinde on binlerce tazminat davasının açılacağını da bilmekteler.
Bu işlenen ihlallerin sahibi bürokrat komisyon üyesi yargı mensubu hakkında zarar gören tüm mağdurların suç duyurusunda bulunmaları çözüme yaklaştıracaktır.
Suç duyurularına verilen cevapların bu şahıslar hakkında tazminata da bir gerekçe olacağı düşüncesindeyim.
Diğer girişimlerin yanında bunu da göz ardı etmeyelim diyorum…


my way

Adsız dedi ki...

Bu Yazıyı dille getiren önce cok teşekür etmek istiyorum

2004 yılında cok iyi yürüyen ve almanya ya ihracat yapan bir şirketim vardı. Bu şireket 2006 nın 1 ayında soyuldu Makinalarımız Para kasamız herseyimiz calındı sahsıma verilen zarar yanlız makinalar anlamında 100 milyardı bunun ustune birde muhasebenin firmalara verilmek üzere hazırladığı hazır keşide edilmiş cekler vardı bu soygundan sonra Cumhuriyet Bassavcılığına basvurdum ve kasada bulunan ceklerimi numaralrı ile Savcılığa bildirdim ve bankaya bu olayı bildirmeme rağmen bu olaydan altı ay sonra Soyulan şirket icin Tkipsilik Kararı cıkmısdır bunun ustune Calınan 4 cek karşıma dolaylı yollardan cıkmaya basladı ve ben sahıslarla tek tek konusdum beni tanıyormusunuz ben sizden bir mal almadım bu şirket soyuldu ama netice olumsuz oldu Önce 32 Milyarlı şirket aracı calınan cek karsılıgı olarak haciz edildi bu yetmşiyormus gibi tarafıma hapis kararı cıkardılar 3167 göre Cek kanuna muhalefet olarak Şimdi bana birisi lütfen anlata bilirmi ben burda ne yaptım ????

İhracat demek ne demek????
İmalat demek ne demek????
İnsanlar iş sağlamak ne demek???

Cihanda sulh olması icin insanların celısyor aylelrine bakıyor olabilmeleri lazım ihracatın patlaması lazım imalatlar basını alıp gitmesi lazım Bu cek yasası bence bir oyun Hapis yatıgım günler ne gördüm 12 kişinin 9 cek maduru neymiş cekini ödiyemiyormus ya arkadaslar.

Bu insanlar Hapis Yatarak ceklerini ödiyemezler cunku gercek Esnaf zaten sahtekarlık derdinde değil gercek sahtekar da zaten kendi ismini kulanarak sahtekerlık yapmıyor burdaki amac Esnafları Hapis Haneler Sokmak madem ben bu konuda sucluyum peki beniöm calınan makinalar karsı neden kimse bişey yapmadı neden Takipsizlik kararı alındı.

Ben devletime hizmet etmeye calıstım tek sucum bu Benim icin Eger Bir ülkenin esnafı artık Hapis yatıyorsa O ülke de Yarım durmus demektir,O ülkede İhracat durmus demektir Bugun İhracat yapan şirketlerin Yurdışında firmalar ödemeler yapmadıgı zaman esnaf tek başına kalıyor ahkını kim koruyor
siz Yurdışından bir firmanın Parasını ödemeyin bakın başınıza neler geliyor Kapınıza yeşil Plakalı arabalar gelir orda ki firmanın hakını arar bizim haklarımız kim arıycak .

Biz de bu ülkenin Vatandaslarıyız Ben Almanya Hamburg üniverstesi mezunuyum ve gönüllü olarak Kars digor.Kğızman gibi yerlerde 1996 da askerlik yaptım tarihe geri bir bakın neler yaptığımız göreceksiniz Askerliğimi Onur belgesi ile tamam ladım ben hic bir zaman devletime milletime zarar vermek istemdim ama ne yazık ki tekrar ediyorum ne yazık ki Devletimiz bunu böyle dusun muyor.

İşde acılımlar la bişeyler yapmaya calısıyorlar

Ya siz nasıl Cihanda sulhu yapacaksınız Esnafın Hapis ise Üretim Yoksa zeki olnaları hapis yatırıp dagdakileri sehir indirrek mi yapacaksınız bunu:

1 Esnafı Hapis et,
2 Vergiyi yükselt
3 Hersye zam
4 Dagdakini indir

Ya allah rızası icin bizler okadar salak mıyız ya bu yukarda saydıklarımla siz nasıl Cihanda sulh getireceksiniz.

1 Sen Esnafa Calısma Olanagı ver
2 Üretimi Yukselt Esnafına yardım et
3 İşsizliği azalt
4 Herkes Mesgul olacak bişey bulur ise ozaman
cihanda sulh kendiğinden gelir.

Bu soyulam olayı yurdısında basıma gelseydi yur dısında devlet bana yardımcı olurdu soyguncuyu bulurdu gercek ceklerle calınan cekleri bulurdu ödemem gereke cekler icin bana tekrar ayaga kalka bileyim diye yardımcı olurdu kredi tanıyarak ve ödemem gereken cekleri bana ödedirti ama hic bir zaman >ESNAFINI HAPİS YATIRMAZDI Auvrupa Esnafını dunyanın neresinde olursa olsun Kormaktadır.

Neden Buyumeyi sen Esnafınla sağlarsın ancak
dagdakiler le değil aslında ne desek bos cok iyi biliyorum ki türkiyenin İmalat yapması üretim yapmas.

YAZIK TÜRKE YAZIK TÜRKİYEME YAZIK insanlar bu kirizde hep kendi olanakları ile ayakta duruyor.

Yur dısında kirize firmalar batmasın diye devlet destek oluyor burdada yanlız buyuk firmalar burda destek olunyor Yazık işde

Yorum Gönder

“Hiç kimse yalnızca borcundan dolayı özgürlüğünden yoksun bırakılamaz “

http://www.wikio.comFriendFeed'de bana abone olAdd to Technorati FavoritesPowered by  MyPagerank.Net web siteleriEconomics Blogs - BlogCatalog Blog Directory

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes