GERÇEK ÇEK MAĞDURLARINA SON ÇAĞRI

ARKADAŞLAR  SAYIN BAŞBAKANIMIZA ARTIK MAĞDURİYETLERİMİZİ ANLATMA ZAMANI GELDİ... 
Abartmadan,sıkıntılarımızı , yasal boşlukları,yaşadıklarımızı özet ve okunabilir bir şekilde bimer,e göndereceğiz.
Konunun hukuki boyutlarına vakıf olan arkadaşlar hukuki boyutunu anlatmalıdır.....
Yaşadıklarını anlatacak arkadaşlarda aşağıda verdiğimiz adres-tel-fax lara ulaşsınlar...

ADRES
Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina
B.Blok
P.K. 06640
Kızılay / Ankara


TELEFON
(0312) 424 16 12
(0312) 424 16 13
(0312) 424 16 18

FAX
(0312) 425 13 75

E - POSTA
bimer@basbakanlik.gov.tr

1 Yorum"GERÇEK ÇEK MAĞDURLARINA SON ÇAĞRI"

Adsız dedi ki...

Sayın başbakanım.Yıllardan beri müteahhitlik yapmaktayım.Ülke içinde almış olduğum tüm işleri harfiyyen yerine getirmiş bulunmaktayım.4734 sayılı yasa çıktığından beri borç ederek,birikimlerimi yiyerek yaşıyorum.Kesinlikle ne içkim var ne kumarım ve ne de diğer.Sadece benim ve ailemin asli ihtiyaçları.Evimi sattım,kiradayım,evin kirasını veremiyorum.Arabamı sattım.19 adet işyerimi sattım.Hiçbir şeyim kalmadı.Borçlarım var.Bankalar bana 1000 TL lik kredi kartları bile vermediler.Şimdi borçlarımı düzeltmem için ıraktayım ama burda da para kolay kazanılmıyor.8 aydır boş bekliyorum boş vaatler çok ama burdaki işlerden de zarar edecem diye düşünüyorum.Çeklerim mahkemeye düşmüş ülkeme de dönemiyorum.4 yaşındaki kızım yüzüme hasret.Elbetteki suçluyum.Çünkü insanları mağdur etmişim.kul hakkına girmişim ama vermeye şu an mecalim asla yok.Ne yapacağımızı ailece bilmiyoruz.Borçlanmamın sebebine gelince 2004 te asfalt işi aldım 2005 te başladım bitüm %95 zam yedi gitti 700 milyar.2007nin sonunda okul aldım demir 2008 de zam yedi gitti 800 milyar.2009 da bereket zam gelmedi başka iş aldım 500 ünü kapattım.Bu borçları kapatmak için ayrıca borçlandım.aldığım paraların faizleri en az 1 trilyon.bankalar kapılarını kapattı.Ne günahımız var nasıl olacak bilmiyoruz.20 yıllık mühendisim.keşke inşaatta işçi olsaydım.onlar daha mutlu daha rahat.saygılar.

Yorum Gönder

“Hiç kimse yalnızca borcundan dolayı özgürlüğünden yoksun bırakılamaz “

http://www.wikio.comFriendFeed'de bana abone olAdd to Technorati FavoritesPowered by  MyPagerank.Net web siteleriEconomics Blogs - BlogCatalog Blog Directory

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes